onsdag 7 januari 2015

En bra start

2015 började på bästa tänkbara sätt. Jag hade möjlighet att åka med Jönköpings församling till templet i Stockholm. Jag spenderade två dagar i templet och det var precis vad jag behövde. Jag kunde fokusera på vad som är viktigt och “glömma” världen utanför. Den härliga känsla jag hade dessa två dagar önskar jag att jag alltid skulle kunna känna. Jag behöver det.
2015-01-02 14.59.13
Ett extra plus på resan var att jag hade möjlighet att träffa mina goda vänner John och Jeanette Hedberg som flyttat upp till Stockholm. Jag fick också en trevlig kväll med mamma, pappa, mostrar, morbror, kusiner med  respektive och barn. Bland annat fick jag en mysig pratstund med min ena kusin. Vi delade tankar och erfarenheter och vi kom nog varandra lite närmare. Som sagt: 2015 började bästa tänkbara sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar